Klantenservice Kruidvat

/ 1 comment
Als het gaat om opzetborstels voor electrische tandenborstels koop je al gauw nééét het verkeerde model. Ik tenminste wel...

Opzetborstels Kruidvat: de verkeerde gekocht


Ik heb een electrische tandenborstel van het Kruidvat merk. En ik dacht dus dat er niet veel mis kon gaan. Maar de twee opzetborstels die ik kocht, pasten niet op mijn tandenborstel. Dat waren toch 5 weggegooide euro's.

Mag ik mijn geld terug of ruilen?


Dus pakte ik het opzetborsteltje netjes weer in, en ging er mee terug naar de Kruidvat in de hoop dat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik had het borsteltje immers nooit gebruikt. En de verpakking was nog keurig.

Contact met supervisor


Het meisje achter de kassa aarzelde wel, omdat de verpakking open was geweest. Maar anders had ik natuurlijk ook niet gemerkt dat ik de verkeerde had. Ze belde naar een supervisor en legde het probleem aan haar voor. En toen kreeg ik gelukkig mijn geld terug.

Daarmee heb ik meteen het goede model opzetborsteltjes gekocht. Bij de Kruidvat.

Conclusie over klantenservice Kruidvat


Ik ben erg blij met de klantenservice van de Kruidvat. Het is toch zonde van het geld als je opzetborstels koopt, waar je niks aan hebt.

Blijf op de hoogte van nieuwe posts! Neem een gratis emailabonnement op Review Eerst!

Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

1 opmerking:

  1. Oh, wat goed, zeg! Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Back to Top