Klantenservice Schuurmanschoenen alweer

28 apr. 2019

Als het om mijn jongste zoon gaat, dan koop ik zijn schoenen meestal bij Schuurman Schoenen. Een tijdje terug schreef ik over de klantenservice van Schuurman schoenen toen zijn dure Dr.Martens schoenen stuk gingen. Zij boden toen aan om de reparatiekosten te vergoeden.

Palladium schoenen na 3 maanden rits kapot


Omdat ik daarna toch wat teleurgesteld was in de kwaliteit van de blijkbaar toch-niet-zo-onverwoestbare Dr. Martens kochten we in januari een paar schoenen van het merk Palladium. Die waren goedkoper en ook leuk. Deze zwarte schoenen kostten 89,99.

Maar wat wil het geval? Begin april ging de rits van één van deze schoenen kapot. En dat al na amper drie maanden. Dat vond ik toch te gek voor woorden. Dus nam ik maar weer contact op met de  Schuurman Schoenen klantenservice via de mail. Ik voegde een foto bij van de kapotte schoen.

Schuurman Schoenen klantenservice reactie


Naar aanleiding van mijn mailtje vroeg de klantenservice van Schuurman Schoenen om een aankoopbewijs, een bankafschrift of bestelnummer. Helaas had ik de schoenen niet online gekocht, want dat was in dit geval wel makkelijk geweest, want dan heb je online bewijs.

Nu heb ik een schermafdruk gemaakt van de pinbetaling op mijn bankafschrift en dat bleek voldoende gelukkig.

Nadat ik dat had opgestuurd, kreeg ik het advies om met de schoenen terug te gaan naar de winkel om te overleggen. Omdat ik de schoenen al had laten repareren, mijn zoon heeft ze nodig voor school, mailde ik dat terug en stelde voor om de gemaakte reparatiekosten van 18,- bij Schuurman Schoenen te declareren.

Schuurman Schoenen reageerde met een verzoek om een screenshot van de gemaakte reparatiekosten, en de belofte dat ze die terug zouden betalen. En dat hebben ze ook gedaan!

Schuurman Schoenen klantenservice


Opnieuw toonde Schuurman Schoenen zich behulpzaam en correct. Ze hebben de gemaakte reparatiekosten netjes vergoed.

Wel lijkt het me voor Schuurman Schoenen best lastig dat zij de prijs betalen voor de matige kwaliteit van sommige schoenen! Ik hoop tenminste voor hen dat zij dit soort kosten weer kunnen declareren bij de fabrikant van Palladium en Dr. Marten.

 

Blijf op de hoogte van nieuwe posts! Neem een gratis emailabonnement op Review Eerst!

Enter your email address:


Delivered by FeedBurner

Geen opmerkingen

Leuk dat je wilt reageren! Dat kan met het formulier hierboven. Doet het formulier moeilijk? Gebruik dan het formulier hieronder!