Klantenservice Schuurmanschoenen alweer

Als het om mijn jongste zoon gaat, dan koop ik zijn schoenen meestal bij Schuurman Schoenen. Een tijdje terug schreef ik over de klantenservice van Schuurman schoenen toen zijn dure Dr.Martens schoenen stuk gingen. Zij boden toen aan om de reparatiekosten te vergoeden.

Palladium schoenen na 3 maanden rits kapot

Omdat ik daarna toch wat teleurgesteld was in de kwaliteit van de blijkbaar toch-niet-zo-onverwoestbare Dr. Martens kochten we in januari een paar schoenen van het merk Palladium. Die waren goedkoper en ook leuk. Deze zwarte schoenen kostten 89,99.

Maar wat wil het geval? Begin april ging de rits van één van deze schoenen kapot. En dat al na amper drie maanden. Dat vond ik toch te gek voor woorden. Dus nam ik maar weer contact op met de  Schuurman Schoenen klantenservice via de mail. Ik voegde een foto bij van de kapotte schoen.

Schuurman Schoenen klantenservice reactie

Naar aanleiding van mijn mailtje vroeg de klantenservice van Schuurman Schoenen om een aankoopbewijs, een bankafschrift of bestelnummer. Helaas had ik de schoenen niet online gekocht, want dat was in dit geval wel makkelijk geweest, want dan heb je online bewijs.

Nu heb ik een schermafdruk gemaakt van de pinbetaling op mijn bankafschrift en dat bleek voldoende gelukkig.

Nadat ik dat had opgestuurd, kreeg ik het advies om met de schoenen terug te gaan naar de winkel om te overleggen. Omdat ik de schoenen al had laten repareren, mijn zoon heeft ze nodig voor school, mailde ik dat terug en stelde voor om de gemaakte reparatiekosten van 18,- bij Schuurman Schoenen te declareren.

Schuurman Schoenen reageerde met een verzoek om een screenshot van de gemaakte reparatiekosten, en de belofte dat ze die terug zouden betalen. En dat hebben ze ook gedaan!

Schuurman Schoenen klantenservice

Opnieuw toonde Schuurman Schoenen
zich behulpzaam en correct. Ze hebben de gemaakte reparatiekosten netjes vergoed.

Wel lijkt het me voor Schuurman Schoenen best lastig dat zij de prijs betalen voor de matige kwaliteit van sommige schoenen! Ik hoop tenminste voor hen dat zij dit soort kosten weer kunnen declareren bij de fabrikant van Palladium en Dr. Marten.

Zie ook mijn review van de klantenservice van de Hema getiteld Hema retourneren.


 

Lees ook mijn ervaringen met Shein retour sturen en mijn Bonprix ervaring.



Blijf op de hoogte van nieuwe posts! Neem een gratis emailabonnement op Review Eerst!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *